Davlat organlari va tashkilotlarining rasmiy veb-saytlarida axborotlarni joylashtirish va elektron davlat xizmatlari ko‘rsatish holatini:
Qayta aloqa tizimining samarali yo‘lga qo‘yilganlik darajasi
Tashkilot faoliyatiga oid normativ-huquqiy hujjatlarni e’lon qilish darajasi
Ichki idoraviy hujjatlarni e’lon qilish darajasi
O‘z kuchini yo‘qotgan normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
Tasdiqlangan dasturlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
Ommaviy tadbirlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
Bo‘sh ish o‘rinlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi
Muvofiqlashtiruvchi va maslahat organlari to‘g‘risidagi ma’lumotlarning e’lon qilinishi: Kuzatuv kengashi, Ijro organi
Idoraviy bo‘ysunuvdagi tashkilotlarning veb-saytiga havolalar mavjudligi
Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi (rahbarning qabul kunlari, murojaatlar bilan ishlash bo‘yicha tarkibiy bo‘linmaning telefon raqamlari, manzilli rekvizitlar, “ishonch telefonlari”ning raqamlari) e’lon qilinsa to‘g‘risidagi ma’lumotlar e’lon qilinishi
Murojaatlarning umumlashtirilgan natijalarini e’lon qilib borish darajasi
Boshqa rasmiy veb-saytlar va Hukumat portaliga havolalarning mavjudligi
Dolzarb mavzularga oid ma’lumotlar to‘plamining alohida bo‘limga tizimlashtirilishi
Matbuot xizmati va veb-sayt uchun mas’ul bo‘lgan xodimlar to‘g‘risidagi ma’lumotlarning mavjudligi
Ma’lumotlarni boshqa tillarga sinxronlash funksiyalarining mavjudligi
Rasmiy veb-saytning mobil versiyasi mavjudligi
Yangi ma’lumotlar bilan interaktiv usulda tanishish imkoni mavjudligi
Jamoatchilik fikrini o‘rganish vositalarining joriy etilganligi
Veb-saytda ma’lumotlarni qidirishning soddalashtirilgan usullari mavjudligi
Imkoniyati cheklangan shaxslar uchun veb-saytdan foydalanish qulayligi
Ko‘rish qobiliyati cheklangan shaxslar uchun veb-saytdan foydalanish qulayligi
Axborotlarning sanasini ko‘rsatish tartibiga rioya qilinishi
“Onlayn maslahatchi” xizmatining tashkil etilganligi